Skip to main content

Garantie &

klachten

Wunderscore

Garantie

Natuurlijk hechten wij ontzettend veel waarde aan onze producten en doen er alles aan om ze in perfecte staat bij je af te leveren. Maar hé, soms kunnen er helaas dingen misgaan tijdens het transport of kunnen er onverwachte gebeurtenissen plaatsvinden waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Geen paniek, we staan voor je klaar!

Volgens de wet dien je binnen twee maanden nadat je het gebrek hebt ontdekt contact met ons op te nemen. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij de kosten voor reparatie of vervanging op ons nemen. Je kunt dus volledig op ons vertrouwen!

Klachten

Soms loopt niet alles helemaal volgens plan, maar no worries! Als je klachten hebt, kun je ze gewoon bij ons kwijt door een e-mail te sturen naar contact@wunderscore.nl. We willen er alles aan doen om tot een oplossing te komen!

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.